Varustamobarometri – Rederibarometern 2021

19.01.2022

Vuoden 2021 Varustamobarometri julkistetaan keskiviikkona 19.1.2022 klo 11.00. Tilaisuuteen voi osallistua etänä, ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuutta. Voit ilmoittautua tilaisuuteen tässä linkissä.

Suomen meritse kuljetettavaa ulkomaan tavaraliikennettä koskeva vuosittainen kysely toteutettiin loka-marraskuussa 2021. Raportin esittelevät Sari Repka ja Riitta Pöntynen Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskuksesta.

Kommentointipuheenvuoron pitävät johtaja Pipsa Eklund, Liikenne- ja viestintävirasto Traficom sekä Suomen Varustamot Ry:n edustajana toimitusjohtaja Tiina Tuurnala.

Varustamobarometri – Rederibarometern 2021 on toteutettu yhteistyössä Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin, Suomen Varustamot Ry:n ja Ahvenmaan maakuntahallituksen kanssa.

Lisätietoja tiedotustilaisuudesta: Riitta Pöntynen, riitta.pontynen@utu.fi, 040 351 0476

Kuva: Pekka Sundberg