Suomen kielen ryhmä / Finnish language group

(FI/EN)

Suomen kielen ryhmä kokoontuu torstaina 12.5.2022 klo 16:00 Panimoravintola Koulussa.

Junecton kansainvälinen toimikunta kutsuu väitöskirjatutkijat liittymään mukaan suomen kielen No niin -ryhmään. Mukaan kaivataan myös suomea äidinkielenään puhuvia! Ryhmän tarjoaa kohtaamispaikan kansainvälisille ja suomalaisille väitöskirjatutkijoille, ja tarkoituksena on harjoitella suomea ja jakaa hyödyllistä tietoa Suomessa asumisesta.

Tervetuloa mukaan!

Panimoravintola Koulu, Eerikinkatu 18, Turku.

Finnish language group gathers on Thursday May 12, 2022 at 4pm in Koulu Brewery restaurant.

Junecto International Committee invites doctoral students to join our No niin – Finnish language group. The group offers a meeting place for the international doctoral students for speaking and reading Finnish with Finnish doctoral students, and learning more about Finland and its actualities. The group provides the possibility to practice Finnish, and get useful information related to studying and living in Finland.

Welcome aboard!

Koulu Brewery restaurant, Eerikinkatu 18, Turku.