20.9. Kirjoitustyöpaja / Writing workshop

(FI/EN)

Turun yliopiston yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden väitöskirjatutkijoiden yhdistys DocSoBe kutsuu JUNecton väitöskirjatutkijat kirjoitustyöpajaan perjantaina 20.9. klo 10-12 Zoomiin.

Rentohenkisessä kirjoitustyöpajassa työskennellään pomodoro-tekniikalla, ja siellä voi edistää mitä tahansa tutkimuksen osaa. Erillistä ilmoittautumista ei vaadita.

Osallistumislinkin ja salasanan saat sähköpostitse osoitteesta: junecto-hallitus@utu.fi.

Tervetuloa mukaan!

DocSoBe, the Association for Doctoral Researchers of Social and Behavioral Sciences at the University of Turku invites the doctoral researchers of JUNecto to join a writing workshop on Friday, September 20 at 10-12 on Zoom.

In this relaxed workshop, we work with the pomodoro technique and you can advance any part of your research. Registration is not needed.

Participation link and password can be requested from junecto-hallitus@utu.fi.

Welcome to join us!