Hae maisterivaiheen opiskelijoiden mentorointiohjelmaan

Turun yliopiston maisterivaiheen mentorointiohjelma tukee urahaaveittesi jäsentymistä ja työelämään siirtymistä. Mentorointi tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua sinua kiinnostavan alan toimijoiden kanssa.

Haku tammikuussa 2025 käynnistyvän maisterivaiheen opiskelijoiden mentorointiohjelmaan on käynnissä 16.9.-27.10.2024.

Mentorointiohjelmassa saat mentoriksesi työelämässä kokeneen asiantuntijan, joka haluaa jakaa omaa tietämystään, kokemustaan ja näkemyksiään uransa alussa olevalle opiskelijalle.

Pyrimme löytämään sinulle toiveitasi ja urasuunnitelmiasi vastaavan mentorin. Mentorointi perustuu vapaaehtoiseen työskentelyyn, jonka kulmakiviä on avoimuus, luottamuksellisuus ja sitoutuneisuus. Ohjelmaan osallistuminen edellyttää osallistujalta sitoutumista ja aktiivisuutta sekä kiinnostusta mentoria hänen työtään ja kokemustaan kohtaan.

Mentorointiohjelmaan osallistumisesta voit saada 2 opintopistettä osallistumalla ohjelman seminaareihin sekä suorittamalla tarvittavat tehtävät.

Lisätietoja ja hakemus intranetissä täällä: https://intranet.utu.fi/index/haluatko-mentorin/Sivut/default.aspx

Kysymyksiä: mentorointi@utu.fi