Welcome day & after work

(FI/EN)

Humanistisen tiedekunnan tohtoriohjelmien Junon ja Utulingin yhteinen Welcome Day järjestetään maanantaina 12.9.2022 Arcanumin Luoma-tilassa, Turun yliopistossa (mahdollisuus seurata etäyhteydellä).

Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti uusille väitöskirjatutkijoille, mutta kaikki muutkin kiinnostuneet väitöskirjatutkijat ovat tervetulleita mukaan!

Päivän ohjelma:

9.15/30 Tervetuloa ja esittäytyminen
9.45 Markku Lehtimäki: Tohtoriksi neljässä vuodessa – onnistumisen elementit
10.15 Meri Heinonen: Tohtoriohjelmat ja tohtorikoulutus Turun yliopistossa – Henkilökohtainen opintosuunnitelma
10.45 Matti Peikola: Väitöskirja prosessina – ohjaus ja muu tuki
11.15-12.15 Lounastauko
12.15 Jenna Saarni: Kokemuksia ja vinkkejä ensimmäisen väitöskirjavuoden jälkeen
12.45 Henni Pajunen: JUNecto – Humanistisen tiedekunnan väitöskirjatutkijoiden oma yhdistys
13.00 Krista Teeri- Niknammoghadam: Artikkeliväitöskirja — mikä, miksi ja miten?
13.30 Miikka Laihinen: Erään prosessin kuvaus, eli monografian muotoinen tutkimusongelma
14.00-14.30 Kahvitauko
14.30 Mikko Myllyntausta: Kansainvälisyys tohtorikoulutuksessa – Kokemuksia konferensseista, arkistomatkoilta ja tutkimusvierailusta
15.00 Mia Lempiäinen-Avci: Mistä ja miten rahoitusta väitöskirjatutkimukselle?

Ilmoittaudu Peppi-järjestelmän lisäksi myös Webropolissa viimeistään 5.9.2022: https://link.webropol.com/s/WelcomeDay

JUNecto järjestää tapahtuman jälkeen noin klo 16 rentohenkisen after work -tapaamisen Turun keskustassa uusille ja vanhoille väitöskirjatutkijoille. Tarkemmat lisätiedot tulevat myöhemmin.

**

The doctoral programmes of the Faculty of Humanities Juno and Utuling will organise a Welcome Day especially for the new doctoral researchers on Monday the 12th of September in Luoma, Arcanum at the University of Turku (possibility to follow remotely). The event will be in Finnish.

In addition to Peppi system, sign up by the 5th of September by the latest:

After the event, JUNecto will organise a relaxed after work meeting for the new and old doctoral researchers around 4pm in the city center of Turku. More details will be announced later.