Kahvitapaaminen: Väitöskirjan tekoprosessi / Coffee meeting: The dissertation process

(FI/EN)

Tervetuloa mukaan väitöskirjan tekoprosessia käsittelevään kahvitapaamiseen keskiviikkona 15.3. klo 15-15:30 Zoomiin!

Tapaamisessa kuullaan Soili Norron puheenvuoro ”Pienin askelin perille”, jossa Soili kertoo väitöskirjansa tekoprosessista. Tapaamisen kieli on suomi ja/tai englanti osallistujien mukaan.

Keväällä JUNecto järjestää kaksi kahvitapaamista, joiden tarkoituksena on käsitellä ajankohtaisia väitöskirjatutkijoita koskevia teemoja lyhyiden puheenvuorojen muodossa. Puheenvuorojen jälkeen osallistujien on mahdollista keskustella aiheesta vapaamuotoisesti.

Zoom-linkin voi pyytää sähköpostitse osoitteesta junecto-hallitus@utu.fi

Welcome to the coffee meeting on the dissertation process on Wednesday, 15 March from 3:00 to 3:30 pm on Zoom!

In the meeting, Soili Norro will tell about the research process of her doctoral dissertation. The title of her talk is “Pienin askelin perille”. The meeting can be in Finnish and/or English depending on the participants.

In spring, JUNecto organises two coffee meetings where we discuss different themes relevant to doctoral researchers in form of short talks. After the talks, participants can discuss the theme freely.

A Zoom link can be requested by email at junecto-hallitus@utu.fi