Hiiskuttua: Filosofian tohtoreiden monipuoliset urapolut

(FI/EN)

JUNecto järjesti yhdessä tiedekunnan tohtoriohjelmien ja työelämäpalveluiden kanssa Urasuunnittelupäivän 21.4.2023. Päivässä muun muassa jo valmistuneet filosofian tohtorit kertoivat, miten heidän mielestään humanistista ja akateemista osaamista hyödynnetään sekä yliopistossa että sen ulkopuolella.

JUNecton hallitus kirjoitti päivän tiimoilta blogikirjoituksen suomeksi tiedekunnan Hiiskuttua-verkkolehteen. Kirjoitukseen voi tutustua täällä.

JUNecto organised a Career planning day in collaboration with the doctoral programmes of the faculty and career services on April 21, 2023. At the event, already graduated doctors of philosophy discussed how academic knowhow gained from the humanities can be used not only at universities but also outside academia.

After the day, JUNecto’s board wrote a blog post for the faculty’s Hiiskuttua publication. The post in Finnish can be found here.