Kahvitapaaminen: rahoitus / Coffee meeting: funding

(FI/EN)

JUNecto järjestää väitöskirjatutkijoille syksyn ensimmäisen kahvitapaamisen keskiviikkona 30.8. klo 15:00 Zoomissa.

Tapaamisen aiheena on väitöstutkimuksen rahoitus. Utulingin väitöskirjatutkijat Maria Jokela (Koneen Säätiö) ja Teemu Helenius (Turun Yliopistosäätiö) sekä Junon väitöskirjatutkija Teppo Reinikainen (Koneen Säätiö) jakavat kokemuksia ja vinkkejä rahoituksen hakemisesta. Lyhyiden puheenvuorojen jälkeen osallistujien on mahdollista keskustella aiheesta vapaamuotoisesti.

Tapaaminen on mahdollista järjestää kaksikielisinä. Tiedot etäyhteyttä varten saa sähköpostitse hallitukselta osoitteesta junecto-hallitus@utu.fi.

JUNecto organises the autumn’s first coffee meeting for doctoral researchers on Wednesday, 30 August at 3 pm on Zoom. The theme of the meeting is funding a doctoral dissertation.

Doctoral researchers Maria Jokela (Kone Foundation) and Teemu Helenius (Turku University Foundation) from Utuling and Teppo Reinikainen (Kone Foundation) from Juno will share their experiences and tips about funding applications.

The meeting is possible to organise bilingually. Details for remote participation can be requested from the board at junecto-hallitus@utu.fi.