7.3. Kirjastovierailu ja lounas / Library Visit and Lunch

(FI/EN)

Tervetuloa kirjastokierrokselle ja lounaalle!

JUNecto järjestää yhdessä yliopiston kirjaston henkilökunnan opastuksella vierailun Feeniksin kirjastoon ja erikoiskokoelmiin torstaina 7.3. klo 12:00-13:00. Tapaamme Feeniks-kirjaston ala-aulassa. Osoite on Yliopistonmäki, 20500 Turku. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita.

Kierroksen jälkeen JUNecton jäsenille on varattu Galilei-ravintolan kabinetti, jossa voimme syödä yhteisen lounaan klo 13:00 alkaen. Galilei sijaitsee osoitteessa Vesilinnantie 3, 20500 Turku.

Voit myös halutessasi osallistua joko kirjastovierailuun tai lounaalle. Tervetuloa mukaan!

Welcome to a library visit and lunch!

JUNecto and the staff of the university library will organise a guided visit to Feeniks library and its special collections on Thursday, March 7 from 12 to 1 pm. We will meet at the entrance of Feeniks library. The address is Yliopistonmäki, 20500 Turku. Registration is not needed.

After the visit, the cabinet of the Galilei restaurant has been reserved for us for lunch starting at 1 pm. Galilei is located at Vesilinnantie 3, 20500 Turku.

You can also participate either in library visit or lunch. Welcome to join us!