AInspiraatio-logo

AInspiraatio – Turun yliopiston opetushenkilöstön tekoälyaiheinen yhteisö Teamsissa

Olemme perustaneet Teamsiin AInspiraatio-nimisen yhteisön, joka toimii yliopistomme opettajien keskustelufoorumina tekoälyn opetuskäyttöön liittyvissä teemoissa. Järjestämme yhteisössä säännöllisesti tapahtumia, joiden tavoitteena on tukea opettajia tekoälyn opetuskäyttöön liittyvissä kysymyksissä. Tervetuloa siis Turun yliopiston opettajat ja muu opetuksen kehittämisestä kiinnostunut henkilöstö AInspiraatio-yhteisöön!  Pääset liittymään sinne tästä linkistä​ (pääsy vain TY:n henkilöstöllä).

Keskustellaan ja kokeillaan: AInspiraatiotapaamiset & AInspiraatiopajat

Järjestämme säännöllisesti Teamsissa AInspiraatiotapaamisia, joissa on tekoälyaiheinen alustus ja aikaa keskustelulle. Lisäksi järjestämme Calonian kokeilutilassa AInspiraatio-pajoja, joissa demoamme tekoälysovellusten käyttöä ja tarjoamme mahdollisuuden kokeilla niiden käyttöä opetuen laitteilla. Näiden ajankohdat näet AInspiraatioyhteisössä Teamsissa.