Tekoälykoulutuksia keväälle 2024 Eduhouselta

Eduhousen koulutustarjonnassa on henkilökunnalle ilmaisia koulutuksia. Tarjonnasta löytyy tekoälykoulutusta lyhyinä etäkoulutuksina, valmiina opintopolkuina, tai valmennusohjelmina. Tutustu kevään tarjontaan, valitse aikatauluusi sopiva verkkokoulutuspäivä, tai opiskele omaan tahtiin!

Kahden tunnin etäkoulutuksista löytyy aihe- tai työvälinekohtaisia täsmäkoulutuksia. Microsoft Copilot (ent. Bing Chat Enterprise), ChatGPT:n käyttö työn tehostajana, sekä ChatGPT-mestaruusluokka, jossa pureudutaan promptaukseen ja tulosten muotoiluihin. Koulutuksia löytyy myös sisällöntuotannon osa-alueilla, esimerkiksi sähköpostien kirjoittamiseen tekoälyllä, blogikirjoitusten tekemiseen tekoälyllä, ja somen sisällöntuotanto ChatGPT:llä. Keväällä etäkoulutuksia on tarjolla seuraavasti:

• 24.1. klo 9–11 Somen sisällöntuotanto ChatGPT:llä
  • 24.1. klo 13–15 Blogikirjoitus tekoälyllä
  • 1.2. klo 13–15 Microsoft Copilot (Tutustu käyttöohjeisiin intrassa)
  • 14.2. klo 9–11 ChatGPT:n käyttö työn tehostajana
  • 21.2. klo 9–11 ChatGPT-mestaruusluokka
  • 7.3. klo 9–11 ChatGPT:n käyttö työn tehostajana
  • 19.3. klo 9–11 Somen sisällöntuotanto ChatGPT:llä
  • 20.3. klo 13–15 Blogikirjoitus tekoälyllä
  • 25.4. klo 9–11 ChatGPT-mestaruusluokka
  • 16.4. klo 9–11 Sähköpostien kirjoittaminen tekoälyllä
  • 17.4. klo 9–11 ChatGPT:n käyttö työn tehostajana
  • 7.5. klo 9–11 Somen sisällöntuotanto ChatGPT:llä
  • 7.5. klo 13–15 Blogikirjoitus tekoälyllä
  • 28.5. klo 13–15 Microsoft Copilot (Tutustu käyttöohjeisiin intrassa)
  • 30.5. klo 9–11 ChatGPT:n käyttö työn tehostajana
  • 11.6. klo 9–11 ChatGPT-mestaruusluokka
  • 18.6. klo 9–11 ChatGPT:n käyttö työn tehostajana

Etäkoulutuksiin ilmoittaudutaan kurssin sivulla. Eduhouseen kirjautudaan Microsoft-tunnuksella (UTU-tunnusta käyttäen).

Etäkoulutuksia sisältyy myös opintopoluiksi järjestettyihin suurempiin temaattisiin kokonaisuuksiin, joista löytyy myös itseopiskelumateriaaleja. Opintopolkuja ovat esim. Tekoälyn käyttö -opintopolku tekoälyn käytöstä oman työn tueksi, sekä Tekoälyn käyttö kuvien ja videoiden luomisessa ja Verkon video- ja kuvasisällön tuotanto opetusmateriaalien generoinnista kiinnostuneille.

Pitkäjänteisempään opiskeluun tukea tarjoaa valmennusohjelma Tekoälyn mestaruusluokka, aiheina mm. ChatGPT ja Microsoft Copilot. Opiskelun tueksi on tarjolla myös virtuaalitapaamisia. Valmennusohjelmasta on myös lyhyempi englanninkielinen versio, AI and ChatGPT Master Coaching Program, silläkin omat virtuaalitapaamiset. Valmennusohjelmien opintopolkuja voi opiskella myös itsenäisesti.

Lisätietoa Eduhousen koulutuksista löytyy Intrasta. Kaikille uusille Eduhouse-käyttäjille on myös tarjolla 45 minuutin koulutus itse koulutuspalvelun käyttöön.