Uutta Moodlessa: Oppimispäiväkirja PRO -aktiviteetti

Oppimispäiväkirja mahdollistaa opiskelijalle omien kurssimuistiinpanojen ja kokemusten keräämisen henkilökohtaiseen päiväkirjaan, joiden sisällön myös kurssin opettajat näkevät ja jota opettajat voivat kommentoida. Uusi PRO-versio sisältää perusversiota kattavammat toiminnot, kuten portfolion ja arvioinnin.

Oppimispäiväkirja PRO -versio sisältää perusversiota kattavammat toiminnot:

Portfolio: Oppimispäiväkirjan pystyy tulostamaan kuvineen portfolio muotoon.

Arvioinnit: Arvioinnissa valittavissa ei arviointia ja hyväksytty/hylätty. Mahdollista palauttaa opiskelijan riittämätön palautus luonnostilaan.

Suoritusehtona prosenttiosuus: Suoritusehtona mahdollisuus asettaa hyväksynnän raja tiettyyn prosenttiosuuteen: “Opiskelijan täytyy suorittaa hyväksytysti vähintään määritelty prosenttiosuus arvioitavista kappaleista”.

Ohjattu oppimispäiväkirja: Päiväkirjan rakenne voidaan määrittää halutunlaiseksi ja opiskelija ei itse pääse vaikuttamaan siihen.

Opiskelijan itseohjautuva oppimispäiväkirja: Päivämääräversio, jolloin merkinnät listautuvat kirjaamisajankohdan mukaan kronologisessa järjestyksessä.

Osiot oppimispäiväkirja: Päiväkirjamerkinnät jakautuvat osioittain. Ominaisuus lisää päiväkirjaan opiskelijoille mahdollisuuden tehdä omia merkintöjä ja jakaa niitä omiin osioihin.

Ohjeet ja lisätietoa