Opintojakson kautta olen oppinut paljon uutta viestinnästä ja kasvattanut myös tiedonjanoa aiheeseen liittyen. Kurssin aikana olen myös saanut itsereflektioiden kautta lisää itsetuntemusta, ja siten tätä osaamisperustaista CV:tä oli oikein mukava tehdä ja ideoida.

Tämän harjoituksen jälkeen
• opin uudella tapaa kertomaan omasta osaamisestani. Viestijäidentiteettini on vielä nuori, mutta uskon omiin vahvuuksiini ja kykyihini.
• ymmärrän Turun yliopiston brändikuvaa entistä enemmän. Oli todella mielenkiintoista opetella asioita yliopiston brändistä ja huomata, kuinka tarkasti monet asiat on määritelty. Osaan tehdä myös itse yliopiston ohjeiston mukaisen posterin.
• voin soveltaa oppimaani toiseen osaamiseperustaiseen visuaaliseen CV:hen! Tein äskettäin tämän tehtävän innoittamana ensimmäisen Canva-CV:ni, jota voin hyödyntää tulevaisuudessa.
• pohdin, miten valeuutisilta voisi suojautua entistäkin tehokkaammin? Tai miten vähemmän valveutunut ehkä osaa tunnistaa valeuutisen? Olen myös opiskellut itse lisää disinformaatiosta ja misinformaatiosta.