BrandDay – VisionDay -seminaarin workshop
Tapahtumatuotanto ja festivaalit –
Phuong Chu Suominen, tuottaja, Not Guilty Oy
Aika: 12.12.2012 klo 12.45-14.15
Paikka: luokka 225 (2. krs), Porin yliopistokeskus
Crowdsourcing
Iron Sky scifi-komedia keräsi 7,5 miljoonan euron budjetista noin miljoonan joukkorahoituksella. Artistit tuottavat levynsä ja rahoittavat kiertueensa fanien rahoilla. Voiko festivaali tehdä samoin?
User Generated Content
2012 olympialaisissa valokeppejä kantava yleisö luo erilaisia väri- ja ääniaaltoja muuttuen eläväksi taideteokseksi. Mitä jos yleisön annetaan säveltää ooppera ja asiakkaan olla ravintoloitsija?
Mainostamisesta mahdollistamiseen
Red Bull Stratos hyppy teki Felix Baumgartnerista ensimmäisen äänen nopeuden vapaassa pudotuksessa ylittäneen ihmisen. Sponsorointi ei ole vain näkymistä vaan näyttämistä.
Customer Relations Management
Lapin Kulta kutsuu kuluttajan syömään ja Edinburgh International Festival antaa hänelle palstan käsiohjelmaan. Millä tavoin yleisön kanssa voi kommunikoida ja miten sitä tulisi palkita?