Alla olevassa infograafissa kerron, mitä organisaation maineella tarkoitetaan ja, miten viestinnällä voidaan ylläpitää mainetta.

Tämän harjoituksen jälkeen

  • tiedän, miten tehdä infograafi canva.com sivustolla.
  • ymmärrän paremmin, miten organisaation maine rakentuu ja, miten yhteisöviestinnällä voi vaikuttaa maineen ylläpitämiseen.
  • voin soveltaa oppimaani tulevaisuudessa monin tavoin. Tajusin, että voin esimerkiksi tehdä CV:n canva.com sivustolla.
  • pohdin, kuinka hyödyllisiä infograafit ovat. Ne tekevät aiheen kuin aiheen oppimisesta miellyttävämpää ja helpompaa.

Lähteet:

Hanikka, Taina & Koljonen, Sanna. 2006. Wisuaalisuus Wiestii Werkossa – Mielikuvia Tapiola-ryhmän verkkosivujen visuaalisesta viestinnästä. Pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopiston viestintätieteiden laitos. https://jyx.jyu.fi/bitstream/handle/123456789/12981/URN_NBN_fi_jyu-2006465.pdf?sequence=1

Kalpio, Anna. 2022. Työyhteisöviestinnän harjoituskurssi: Maine ja brändi, visuaalinen viestintä

Kivikoski, Jouni. 2019. “Miten viestintä vaikuttaa maineeseen”. https://www.prior.fi/www/blogi/miten-viestinta-vaikuttaa-maineeseen/