Kampukselle lisää ryhmätyöhuoneita ja tila etäopetukseen osallistumiseen

Calonian ryhmätyötilat ovat ahkerassa käytössä ja hyvä niin, mutta välillä ruuhkaa on niin paljon, että sopivaa opiskelutilaa ei löydy. Tilannetta helpottaa Kauppakorkeakoulun kirjaston alakertaan avattu Holvi-niminen tila. Holvista löytyy kaksi uutta huonetta ryhmätyöskentelyä varten. Holvissa on myös kolmipaikkainen tila, jossa voi osallistua etäopetukseen omalla laitteella ja avata tarvittaessa mikrofonin.

Kauppakorkeakoulun kirjaston tiloja voi hyödyntää myös oikeustieteen opiskelijat. Yliopiston kirjastoyksiköiden tilat ovat tiedekunnasta riippumatta kaikkien opiskelijoiden käytettävissä. Tilat varataan Asio-järjestelmän kautta.

Kauppakorkeakoulun kirjaston tilat ovat kulkukortilla käytettävissä aamusta iltaan, ulko-ovien aukioloaikojen mukaisesti. Katso lisätietoa yliopiston kirjaston uutisesta.