Kesäopinnot 2024

Kesäaikaan meillä on mahdollista suorittaa esimerkiksi nämä opintojaksot:

OTMV1113 Kaupallisten sopimusten ydinasiat ja niide​n neuvotteleminen, 2 op

OTMV1092 Sukupolvenvaihdoksen toteuttaminen ja verotus, 4 op

OTMV0028 Lainvalmistelun perusteet ja Lakitutka oikeudellisen tiedon lähteenä, 4 op

OTMV1057 Vastuullinen yritystoiminta: yritysten sosiaalinen ja ympäristövastuu, 4 op​

Oikeudenalojen perusteista sijoittuu yksi tenttikerta kesään, eli mikäli jokin perusteista on jäänyt suorittamatta, on se mahdollista tenttiä kesällä. Tutustu tiedekunnan intran kesäopintosivuun.

Turun yliopiston yhteinen kesäopintosivu on intrassa. Tarjolla on monenlaista, joten kannattaa tutustua eri vaihtoehtoihin. Esimerkiksi teknillisen tiedekunnan tarjonnassa on:

DTEK1078 Tietoturva ja tietosuoja tekoälysovelluksissa (AI & Cybersecurity MOOC), 2 op

Tutustu intran kesäopintosivun kautta myös muiden tiedekuntien tarjontaan. Tutkintoon kelpaavat hyvin monenlaiset opintojaksot, mutta liikaa päällekkäistä sisältöä ei saa olla meidän omiin pakollisiin opintoihin nähden. Jos siis suoritat muualla opintojakson, jonka sisältö on oikeudellista, niin kannattaa tarkistaa meiltä (opolaw@utu.fi), että kelpaako se ON- tai OTM-tutkinnon muihin opintoihin.

Turun avoimessa yliopistossa on tarjolla tänä kesänä muutamia opintojaksoja, joita tutkinto-opiskelijat voivat suorittaa maksutta.

Kesällä on mahdollista opiskella myös Aasia-verkkokursseja. Ilmoittautumisaika Pepissä näihin on 25.3-21.4.2024. Verkkokurssit ovat ilmaisia Turun yliopiston tutkinto- ja vaihto-opiskelijoille. Johdantotason peruskursseilla oppii pääasiat Aasian maiden historiasta, nyky-yhteiskunnista ja liiketoimintaympäristöistä. Syventävillä kursseilla voi syventää tietämystä valitsemistasi aiheista.

Johdantotason peruskurssit:
PASI5225 Johdatus Etelä-Aasiaan, 3 op