Liike-blogi Tutkimushankkeiden kuulumisia Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä

Yritysideoiden kehittämisen Boot Camp nyt Porissa 20.-21.9.2012

Tua noi, ei mitää yritysireaa olis?

Porin yliopistokeskus ja Satakunnan ammattikorkeakoulu toivottavat korkeakouluopiskelijat tervetulleeksi 24 tunnin intensiiviseen työpajaan, jossa hatarat toiveet muuttuvat konkreettisiksi yritysideoiksi!

Yritysideoiden kehittämisen Boot Camp on avoin kaikille satakuntalaisille korkeakouluopiskelijoille. Työpajassa eri alojen opiskelijat työskentelevät yhdessä ideoiden kehittämiseksi. Työpajassa on mahdollisuus luoda jotain uutta ja pitää hauskaa! Mukaan voi tulla oman alustavan idean kanssa tai avoimin mielin kehittämään ideoita tyhjästä yhdessä muiden kanssa. Valmiit yritysideat esitellään ja parhaat palkitaan perjantaina 28.9. Porin Yrittäjien Porin päivän tilaisuudessa.

Boot Camp alkaa torstaina 20.9. klo 16 ja kestää perjantaihin klo 16 asti. Paikkana on Apparaatti, Liisankatu 8, Pori.

Järjestäjät huolehtivat, että ruokahuolto pelaa koko 24 tunnin työpajan ajan. Työpajan hyväksytysti suorittaminen tuottaa 2 opintopistettä.

Ilmoittaudu verkkolomakkeella maanantaihin 17.9. mennessä. Ensimmäiset 30 mahtuu mukaan!

LISÄTIEDOT
Porin yliopistokeskus