Ladataan...

Mikä KULTVA?

KULTVA on Turun yliopiston sosiaalitieteiden laitoksella toimiva tutkijoiden yhteistyöverkosto. KULTVA on toiminut vuoden 2014 alusta lähtien sosiaalitieteiden laitoksella edistäen tutkijoiden verkostoitumista ja yhteistyötä niin laitoksen sisällä kuin tiedekuntarajojen yli. KULTVA yhdistää laajasti kulttuurisen vuorovaikutuksen parissa työskenteleviä tutkijoita painopistealueinaan esimerkiksi laadullinen terveyden ja hyvinvoinnin tutkimus, kulttuurintutkimus sekä politiikan ja työelämän tutkimus.

Tutkijaverkosto tähtää toiminnassaan erityisesti teoreettisen ja laadullisen tutkimusosaamisen ja -yhteistyön edistämiseen. Verkoston keskeisenä toimintamuotona ovat kolme kertaa lukukaudessa järjestettävät teemaseminaarit, jotka pureutuvat ajankohtaisiin tutkimusaiheisiin. Seminaarit ovat avoinna opiskelijoille, tutkijoille ja kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan KULTVAn tapahtumiin ja toimintaan!