Liike-blogi Tutkimushankkeiden kuulumisia Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä

Luovan talouden opiskelijoiden projektitöiden showcase 16.10.2012

Aika: tiistai 16.10.2012 klo 9-12
Paikka: Porin yliopistokeskus,
Pohjoisranta 11A, LK 3001 (3 krs.)

Tervetuloa tutustumaan Luovan talouden ja johtamisen (Creative Business Management) -maisteriohjelmaopiskelijoiden Luovan talouden projektityö -kurssin tuloksiin  ja osallistumaan projektitöiden pohjalta syntyvään keskusteluun.

Luovan talouden projektityö -kurssi on nyt kolmatta kertaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikön ja Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu Taiteen laitoksen Porin yksikön yhteistyössä tuottamassa maisteriohjelmassa toteutettava opintokokonaisuus. Sen keskeisenä ideana on monialainen ja -tieteinen työskentely opiskelijapienryhmissä tiiviissä yhteistyössä projektitoimeksiantajan kanssa.

Kurssin ”opiskelualustoina” toimivat esimerkiksi kehittämis- tai tuotanto-caset, joita tarkastellaan sekä teoreettisista että käytännönläheisistä näkökulmista. Luovan talouden projektityö -kurssi on esimerkki Luovan talouden ja johtamisen (CBM) -maisteriohjelman sisällöistä, joissa keskeisessä asemassa on laaja-alainen yhteistyö, vuorovaikutteisuus ja monitieteisyys luovan talouden toimintaympäristössä.

9.00 Avaussanat
Arja Lemmetyinen, erikoistutkija, Luovan talouden ja johtamisen maisteriohjelman koulutusvastaava, Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö

9.15 Johdatus projektitöihin
Mervi Luonila, projektitutkija, Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö

9.30 Projektitöiden esittely
Maisteriohjelman opiskelijat

Case Porispere
Case Keinutuolien kokoontumisajot
Case Tikau Share
Case Pori Arzz

11.30 HITTI -hanke taustavoimana opetuksen taustavoimana
Tapio Häyhtiö, projektipäällikkö, Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö

11.45 Keskustelua

Tilaisuus on avoin kaikille ja tilaisuudessa on kahvitarjoilu, tervetuloa!

Lisätiedot: suunnittelija Susanna Jänismäki, susanna.janismaki@utu.fi tai 050 433 3707

Tilaisuuden järjestää Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikön toteuttama HITTI – Hyvinvointipalvelujen innovatiivinen johtaminen ja kehittäminen -hanke, jonka rahoittajina ovat Satakuntaliitto (EAKR) ja Porin kaupunki.

Jätä kommentti