Ladataan...

Terapeuttista tutkimassa -podcast rokotekriittisyyden jäljillä

Terapeuttista jäljittämässä -tutkimushankkeen podcast perehtyy rokotekriittisyyteen, ensimmäisessä jaksossa haastateltavana on tutkijatohtori Johanna Nurmi. Kuuntele podcast täältä!

Terapeuttista tutkimassa on podcast, joka esittelee Turun yliopiston tuoreinta sosiologista tutkimusta, jota toteutetaan Suomen Akatemian hankkeessa Terapeuttista jäljittämässä. Podcast on tehty kaikille niille, joita kiinnostaa kulttuuria, politiikkaa sekä hyvinvointia ja sen uusia ilmiöitä syväluotavaa yhteiskunnallinen tutkimus – niin opiskelijoille, tieteestä kiinnostuneille kuin tutkijoillekin.

Ensimmäisessä jaksossa tutkijatohtori Johanna Nurmi kertoo rokotekriittisiä koskevasta etnografisesta tutkimuksestaan, vaikuttimista kasvavan rokotekriittisyyden taustalla sekä laajemmin etnografisen tutkimusotteen erityisyyksistä.  Haastattelijana toimii väitöskirjatutkija Inna Perheentupa.

Linkki Nurmen lääketiedekriittisyys-tutkimushankkeen sivuille:

Nurmen kirjasta ‘Shared Experiences of Mass Shootings’ löytyy lisätietoja täältä:
www.routledge.com/9781138217393