Liike-blogi Tutkimushankkeiden kuulumisia Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä

Tapahtumatuotannon kesäseminaari Pori Jazz for Professionals 17.–19.07.2012

Pori Jazz for Professionals -kesäseminaari kokoaa jälleen tapahtumatuotannosta kiinnostuneet kulttuuri- ja taidealan ammattilaiset, yhdistykset, yrittäjät, koulutus- ja kehittäjätahot sekä tutkijat jazzviikolla 17.–19.7.2012 Porin yliopistokeskukseen.

Seminaarin teemana on tänä vuonna palvelumuotoilu ja sen haasteet tapahtumatuotannossa. Aihetta valottaa muun muassa Emmy-palkittu ja pitkän uran Walt Disneyn tapahtumapaikkojen äänisuunnittelun johtajana tehnyt Bill Platt (Platt Design Group), konsultti ja kulttuurin innovaattori Allan Xenius Grige (CACC Copenhagen Arts & Culture Consult) ja lehtori Marjana Johansson (University of Essex).

Osana seminaaria ovat myös tuotantocaset, jotka tarjoavat mahdollisuuden päästä tutustumaan ”takaoven kautta” SuomiAreenan ja Pori Jazzin tuotantoon. Seminaarin ensimmäisenä päivänä tiistaina 17.7. järjestetään tapahtumatuotannon akateeminen tutkijatapaaminen ja varsinainen seminaari keskiviikosta torstaihin 18.7.-19.7.

Seminaarin järjestävät yhteistyössä Turun yliopiston kauppakorkeakoulun ja Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun Taiteen laitoksen Porin yksiköt.

Seminaarin kielet ovat suomi ja englanti.

Programme (pdf)

Tutkijatapaaminen tiistaina 17.7.2012 – Call for Papers (closed)

Sijainti
Porin yliopistokeskus
Pohjoisranta 11 A
Pori, Finland

Ilmoittautuminen
Seminaari on maksuton, mutta osallistujien määrä on rajoitettu 60:een. Ole siis nopea ja ilmoittaudu nyt! Ilmoittaudu verkkolomakkeella viimeistään perjantaihin 1.6. mennessä.

Ilmoittautuminen on sitova. Jos et pääse osallistumaan seminaariin, ilmoitathan siitä 9.6. mennessä osoitteeseen kristiina.tattari(a)utu.fi. Peruuttamattomista poisjäänneistä joudumme veloittamaan 50 € .

Lisätietoja ja koko ohjelma

Jätä kommentti