Symbioosi ry:n luonnonsuojeluapuraha haettavana!

Helsingin yliopiston biologian opiskelijoiden ainejärjestö Symbioosi ry jakaa vuosittain rahaa luonnonsuojeluprojekteihin. Vuonna 2020 jaettavana on 3 000€ yhteen tai useampaan luonnonsuojelua edistävään hankkeeseen. Luonnonsuojeluapurahalla on tuettu vuosien saatossa mm. kalasääsken ja liito-oravan suojelutoimintaa sekä erilaisia luonnonsuojeluun tähtääviä kartoituksia.

Voit hakea luonnonsuojeluapurahaa 15.12.2019–7.2.2020. Hakuajan ulkopuolella saatuja hakemuksia ei käsitellä. Lähetä siis vapaamuotoinen hakemuksesi kustannusarvioineen sähköisesti osoitteeseen essi.roininen@helsinki.fi
tai postitse alla olevaan osoitteeseen:
Luonnonsuojeluapuraha Symbioosi ry
Essi Roininen
Alempi talonpojantie 4 A 4

Apurahan myöntämisperusteet:
Symbioosin luonnonsuojeluapuraha myönnetään luonnonsuojelua konkreettisesti edistävään toimintaan.
Apurahaa ei myönnetä opinnäytetöihin.
Apurahaa saaneen tahon on toimitettava Symbioosille raportti hankkeen edistymisestä myöntämisvuoden loppuun mennessä.
Hakemukseen tulisi sisältyä vapaamuotoisesti vähintään tiedot hankkeen aikataulusta ja toteuttajasta, budjettiarvio sekä tiedot siitä, miten hanke edistää luonnonsuojelua.
Symbioosi ry pidättää oikeuden jättää apuraha myöntämättä osittain tai kokonaan.

Luonnonsuojelurahan jakamisesta päätetään Symbioosi ry:n sääntömääräisessä kevätkokouksessa helmikuun lopussa. Päätös on kokouksen jälkeen nähtävillä yhdistyksen kotisivuilla osoitteessa www.symbioosi.org.

Lisätietoa hakemuksesta saa Symbioosi ry:n hallitukselta osoitteesta symbioosi-h@helsinki.fi tai suoraan Symbioosi ry:n vuoden 2020 puheenjohtajalta Essi Roiniselta osoitteesta essi.roininen@helsinki.fi.