Liike-blogi Tutkimushankkeiden kuulumisia Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä

Opiskele hyvinvointialaan erikoistuneeksi kauppatieteiden maisteriksi – Hae maisteriohjelmaan 18.3.2013 mennessä!

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikössä voit opiskella hyvinvointialaan erikoistuneeksi kauppatieteiden maisteriksi (KTM, 120 op).

Kaksivuotiseen maisteriohjelmaan voivat hakea soveltuvan kandidaatin tai liiketalouden tradenomin tutkinnon suorittaneet. Maisteriohjelmaan ei ole valintakoetta. Hakuaika päättyy 18.3.2013.

Hyvinvointialan liiketoimintaosaamisen maisteriohjelma kouluttaa laaja-alaisia osaajia hyvinvointialan asiantuntija- ja johtotehtäviin. Maisteriohjelmasta valmistut hyvinvointialaan erikoistuneeksi kauppatieteiden maisteriksi (KTM, 120 op). Vahvan kauppatieteellisen osaamisen lisäksi saat kokonaisvaltaisen näkemyksen hyvinvointialan palveluverkostoista ja olet asiantuntija erityisesti julkisten hyvinvointipalvelujen muutoksen johtamisessa.

Maisteriohjelmassa opit soveltamaan tutkimustietoa työssäsi ja hyödyntämään liiketoimintaosaamisen tarjoamia työkaluja hyvinvointialan kehittämisen ja johtamisen haasteisiin. Opit ymmärtämään yhteiskunnallisesti ajankohtaisia hyvinvointialan ilmiöitä sekä johtamaan moniammatillista yhteisöä erilaiset arvot ja ajattelutavat huomioiden.

Valmistuminen maisteriohjelmasta avaa monia mahdollisuuksia edetä uralla, siirtyä uusiin työtehtäviin tai tähdätä jatko-opintoihin. Maisteriohjelman suorittaneet sijoittuvat varsinkin sosiaali- ja terveysalan julkiselle ja kolmannelle sektorille sekä yrityksiin. Soveltuvia työtehtäviä löytyy myös muilta hyvinvointialoilta, kuten koulutus-, turvallisuus-, liikunta- ja kulttuurialoilta. Hyvinvointialan liiketoimintaosaamisen maisteri voi toimia esimerkiksi asiakkuuspäällikön, talousjohtajan, kehittämispäällikön, työhyvinvointipäällikön, controllerin, HR-koordinaattorin tai yrittäjän tehtävissä.

Maisteriohjelman pääaineita ovat johtaminen ja organisointi, laskentatoimi ja rahoitus tai markkinointi. Sivuaineopinnot muodostuvat maisteriohjelmalle räätälöidystä Hyvinvointialan sivuainekokonaisuudesta.

Lisätiedot:

Sini Lehto, puh. 050 442 0652, sini.lehto(a)utu.fi

Tutustu tarkemmin maisteriohjelmaan ja valintaperusteisiin:

www.utu.fi/fi/yksikot/tse/yksikot/pori/opiskelu/hyinvointialan-liiketoimintaosaamisen-mo

Jätä kommentti