Liike-blogi Tutkimushankkeiden kuulumisia Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä

Yritysideoiden kehittämisen Boot Camp vol 2 Porissa 19.-20.9.2013

Banner2013

TUA NOI, EI MITÄÄ IREAA OLIS KIRJURILUOTOO?

Porin yliopistokeskus ja Satakunnan ammattikorkeakoulu toivottavat korkeakouluopiskelijat jälleen tervetulleeksi 24 tunnin intensiiviseen työpajaan. Työpajan tavoitteena on ideoida uusia liiketoimintakonsepteja Porin Kirjurinluodon kehittämiseksi: kokonaan uusia palveluita ja uusia yrityksiä, uusia tai uudenlaisesti toimivia yritysten välisiä verkostoja…. Vain taivas on kattona!

Työpaja on avoin kaikille satakuntalaisille korkeakouluopiskelijoille. Työpajassa eri alojen opiskelijat työskentelevät yhdessä ideoiden kehittämiseksi. Työpajassa on mahdollisuus luoda jotain uutta ja pitää hauskaa! Paras idea palkitaan!

Boot Camp alkaa torstaina 19.9.2012 klo 16 ja kestää perjantaihin klo 16 asti. Paikkana on Apparaatti, Liisankatu 8, Pori.

Järjestäjät huolehtivat, että ruokahuolto pelaa koko 24 tunnin työpajan ajan. Työpajan hyväksytysti suorittaminen tuottaa 2 opintopistettä.

Sitovat ilmoittautumiset viim. 13.9. mennessä. Ensimmäiset 30 mahtuvat mukaan! Oletko sinä yksi heistä?

Lisätietoja:

Sitovat ilmoittautumiset 13.9.2013 mennessä verkkolomakkeella