Palautetta!

Otamme mielellämme palautetta vastaan Studia Generaliasta sekä opiskelijoiden että muun yleisön näkökulmasta! Voit lähettää palautetta myös sähköisesti osoitteeseen maarit.leskela@utu.fi

1. Miten luentosarja mahdollisesti muunsi käsityksiäsi 30-luvun Suomesta? Oliko sarjan sisältö se, mitä yleisen teeman kannalta odotit – tarjosiko sarja yllätyksiä, puuttuiko jotain olennaista, mitä lisäisit?
  1. Olivatko luennot ja niiden esitystapa sopivan yleistajuisia? Jos olet opiskelija, avasivatko luennot riittävästi myös tutkimuksellista näkökulmaa aikakauteen? Jos eivät, niin mitä olisit kaivannut lisää?
  1. Jos järjestämme jatkossa samantapaisia luentosarjoja, mistä aihepiireistä tai vuosikymmenistä olisit kiinnostunut?
  1. Opiskelijat: voitte kommentoida kurssin suoritusmuotoa ja opintopisteiden määrä suhteessa tehtyyn työhön. Osallistuisitteko jatkossa tämäntyyppisille kursseille?

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.