Baltic Science Network on EU:n Itämeri-strategian lippulaivahanke ja Interreg Baltic Sea Region-ohjelman rahoittama verkosto joka pyrkii parantamaan tiedeyhteistyötä Itämeren alueella. Baltic Science Network on vuosina 2016-2018 laatinut yhteisiä suosituksia ja toimintasuunnitelmia Itämeren koulutus- ja tutkimusyhteistyölle

Baltic Science Network-verkoston kansallisen sidosryhmäkuulemisen tavoitteena on keskustella Itämeren koulutus- ja tutkimusyhteistyötä tukevien suositusten ja toimintasuunnitelmien jalkauttamisesta Suomessa.

Sidosryhmien kuuleminen järjestetään työpajamuotoisesti maanantaina 3.12. 2018 klo 9:30 – 15:15. Kokouspaikkana on Helsinki Congress Paasitorni, Paasivuorenkatu 5 A, 00530 Helsinki, puh. 09-7089611.

Kuulemisen kohderyhmät ovat ensisijaisesti korkeakoulujen ja tutkimuslaitosten strategiasta ja kehityksestä, kansainvälisistä asioista sekä tutkimusinfrastruktuureista vastaavat henkilöt, sekä biotieteiden, hyvinvointitutkimuksen sekä fotoni- ja neutronitutkimuksen tutkimusryhmien johtajat. Työpajaan kutsutaan ministeriöiden, Suomen Akatemian ja Business Finlandin edustajia, sekä Itämeren tutkimusyhteistyöhön osallistuvia elinkeinoelämän ja säätiöiden edustajia.

Ilmoittautumiset sähköisesti osoitteessa: https://konsta.utu.fi/Default.aspx?tabid=88&tap=5263

Voit ladata tilaisuuden ohjelman tästä: Baltic Science Network Workshop 3.12.2018 kutsu.

Työpajan järjestää Turun yliopiston Baltic Science Network-hankkeen  koordinaatiotoimisto.