Tavoitteet – InnoPlay 2018–2022

Tavoitteet

InnoPlay 2018–2022 -hankkeen tavoitteena on kehittää varhaiskasvatukseen, esiopetukseen ja alkuopetukseen pedagogisia menetelmiä, joissa integroidaan käsityö-, ympäristö- ja teknologiakasvatuksen sekä matemaattisten taitojen oppimisalueita leikin, tutkimisen ja ilmaisun avulla.

Tarkoituksena on tukea varhaiskasvatuksen sekä esi- ja alkuopetuksen opettajien ja opiskelijoiden kokonaisen käsityöprosessin ohjaamisen ja digitaalista osaamisen kehittämistä monialaisissa STEAM-tiedonaloja yhdistävissä projekteissa.

Alta löydät hankkeen posterin ja tiedotteen. Mikäli ne eivät näy, lataa sivu uudelleen.

Hankkeen posteri:

Download as PDF [0.96 MB]

 

Hankkeen tiedote:

Lataa tiedote PDF-tiedostona [157.33 KB]