Terapeuttista tutkimassa -podcast: Rokotekriittisyys ja etnografinen tutkimus

Terveys, tieto ja asiantuntijuus -hankkeen Johanna Nurmi vieraili Terapeuttista tutkimassa -podcastissa puhumassa rokotekriittisyyden tutkimisesta etnografisin menetelmin.  Kuuntele podcast täältä!

Terapeuttista jäljittämässä -tutkimushankkeen podcast esittelee Turun yliopiston tuoreinta sosiologista tutkimusta, jota toteutetaan Suomen Akatemian hankkeessa Terapeuttista jäljittämässä. Podcast on tehty kaikille niille, joita kiinnostaa kulttuuria, politiikkaa sekä hyvinvointia ja sen uusia ilmiöitä syväluotavaa yhteiskunnallinen tutkimus – niin opiskelijoille, tieteestä kiinnostuneille kuin tutkijoillekin.

Ensimmäisessä jaksossa tutkijatohtori Johanna Nurmi kertoo rokotekriittisyyttä koskevasta etnografisesta tutkimuksestaan, vaikuttimista rokotekriittisyyden taustalla sekä laajemmin etnografisen tutkimusotteen erityisyyksistä.  Haastattelijana toimii väitöskirjatutkija Inna Perheentupa.

Nurmen kirjasta ‘Shared Experiences of Mass Shootings’ löytyy lisätietoja täältä:
www.routledge.com/9781138217393

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.