Kas!

Kas!

Käsityökasvatuksen opiskelija hitsaa kypärä päässä.
Pyörätuolioppilaan opetus teknisen käsityön oppimisympäristössä: mitä haasteita se tuo ja miten opettajat ratkaisevat ne?
Koulumaailma muuttuu ympäröivän maailman mukana. Tasa-arvo ja ihmisten yhdenvertaisuus ovat niitä arvoja, joita pidetään itsestäänselvyytenä. Näiden arvojen lisäksi myös inkluusio...
Entisöity penkki sisätiloissa.
Kestävän kehityksen yhteistyötä: käsityökasvatusta SPR:n kanssa
Rauman kampuksella käsityönopettajaksi opiskelevat pohtivat maisterivaiheen opintojaksolla Käsityö ja kestävä tulevaisuus, miten he itse opettaisivat peruskoulun 7. luokkalaisille kestävään kehityksen...
Miesopettaja auttaa kahta oppilasta purkittamaan itsetehtyä hunajaa koululuokassa.
Rauman norssilla toimitaan ja tutkitaan – oppilaat tutustumassa matematiikkaan ja luonnontieteisiin
Rauman normaalikoululla aloitettiin tämän lukuvuoden osalta LUMA- työryhmässä (matemaattis-luonnontieteelliset aineet) suunnittelemaan teemaviikkoja, jolloin oppilailla olisi mahdollisuus osallistua sellaiseen luokkaa kiinnostavaan...
Oppilaita oppitunnilla takaapäin kuvattuna koulussa.
Oppimistulosten kääntäminen nousuun vaatii pohdintaa, aikaa ja useita erilaisia toimia
Koulutuksella on ratkaiseva merkitys siinä, että jokainen lapsi ja nuori voi kasvaa täyteen potentiaaliinsa ja tavoitella unelmiaan. Onkin välttämätöntä huolehtia...
Osallisuus on osa hyvinvointia
Aikuisina pyrimme rakentamaan yhteiskuntaa tulevien sukupolvien parhaaksi ja heidän puolestaan. Vähitellen olemme kuitenkin havahtuneet siihen, ettei tapamme toimia vastaa lasten...
Eri värisiä ja kokoisia kyniä
Opettajien kouluttaminen inklusiivisten kasvatus- ja oppimisympäristöjen asiantuntijoiksi
Inklusiivisen kasvatuksen ja opetuksen lähtökohtana on kaikkien lasten ja nuorten ja myös oppimisen moninaisuus. Moninaisuus tarkoittaa sitä, että kaikilla oppijoilla...
Suunniteltuja liivejä pöydällä
Innovaatiokurssi tuottaa laadukkaita ratkaisuja sykkeen ja sykevälivaihtelun mittaamiseen
”Mitä jos opettaja kehuu oppilasta? ” – Siitä voi tulla molemmille hyvä mieli!
Pilvessä sanoja, jotka kuvaavat turvallista koulua.
Miten tehdään turvallinen koulu?
SIMHE auttaa tunnistamaan maahanmuuttajan aiemmin hankitun osaamisen
Työpaikkailmoituksien tutkimuksesta (ja ChatGPT:n hyödyntämisestä blogipostauksessa)
Rethinking Childhood Observations
Student life in the middle of a pandemic
Opsikelija luokkahuoneessa maski kasvoilla.
Opiskeluarkea kriisin keskellä 
Aikamme viheliäiset ongelmat ja kestävän kehityksen kasvatuksen lupaukset: Esittelyssä kestävä kehitys, kasvatus ja koulutus -opintokokonaisuus
OPEN KULMAsta foorumi oman opetuksemme kehittämiselle
Tarinoita mediasta ja medialla – Tehtävänä pelastaa lukutaito
Megamokailija vai aikuinen?
leskenlehtiä maastossa.
Kestävän kehityksen läpileikkaus varhaiskasvatuksen horisonteissa
Oivaltamalla ohjelmoijaksi Rauman normaalikoulun digiviikoilla
Suomalaisen lapsen historia levittäytyy kahdelle mantereelle
Rinnakkain hiilidioksidin kiertoa esittelevä oppikirja ja video.
Vitosluokan ympäristöoppi: Onko video vai kuvitettu teksti parempi oppimiseen?
Koululaiset tarrottavat hunajapurkkia.
Mahtiluokan hunajaa!!! Yrittäjyyskasvatusta peruskoulussa
Varhaiskasvatuksen opettaja opettamassa matematiikkaa esikouluikäisille.
Suomi osaamisen kärkimaaksi
Taidelähtöinen työpajatyöskentely Seminaarin puutarhassa luontoherkkyyden herättelijänä
V V V_22: Käytännön esimerkki pelillistämisestä ja pelaamisesta osana koulutyötä
Person outside standig on the front of the building.
Visiting the University of Borås
Puuhun kiinnitetty kyltti, missä varoitetaan lapsista.
Johtava mentalisaation tutkija vieraana Oppiminen vuorovaikutuksessa -seminaarissa
käsitöissä tehty leppäkerttu, jossa valo.
Ledit vilkkuvat Voimahahmoissa! Varhaiskasvatuksessa käsityö ja teknologiakasvatus lyövät kättä päälle
Jalanjäljet, joissa tunteisiin viittaavia sanoja.
Jotta ymmärtäisin elämää(ni)