Kas!

27.9.2023
Miten tehdään turvallinen koulu?

12.9.2023
SIMHE auttaa tunnistamaan maahanmuuttajan aiemmin hankitun osaamisen

23.8.2023
Työpaikkailmoituksien tutkimuksesta (ja ChatGPT:n hyödyntämisestä blogipostauksessa)

10.8.2023
Rethinking Childhood Observations

29.6.2023
Student life in the middle of a pandemic

29.6.2023
Opiskeluarkea kriisin keskellä

28.6.2023
Aikamme viheliäiset ongelmat ja kestävän kehityksen kasvatuksen lupaukset: Esittelyssä kestävä kehitys, kasvatus ja koulutus -opintokokonaisuus

9.6.2023
OPEN KULMAsta foorumi oman opetuksemme kehittämiselle

6.6.2023
Tarinoita mediasta ja medialla – Tehtävänä pelastaa lukutaito

8.5.2023
Megamokailija vai aikuinen?

14.4.2023
Kestävän kehityksen läpileikkaus varhaiskasvatuksen horisonteissa

11.4.2023
Oivaltamalla ohjelmoijaksi Rauman normaalikoulun digiviikoilla

4.4.2023
Suomalaisen lapsen historia levittäytyy kahdelle mantereelle

16.3.2023
Vitosluokan ympäristöoppi: Onko video vai kuvitettu teksti parempi oppimiseen?

8.3.2023
Mahtiluokan hunajaa!!! Yrittäjyyskasvatusta peruskoulussa

6.3.2023
Suomi osaamisen kärkimaaksi

15.2.2023
Taidelähtöinen työpajatyöskentely Seminaarin puutarhassa luontoherkkyyden herättelijänä

9.2.2023
V V V_22: Käytännön esimerkki pelillistämisestä ja pelaamisesta osana koulutyötä

11.1.2023
Visiting the University of Borås

23.12.2022
Johtava mentalisaation tutkija vieraana Oppiminen vuorovaikutuksessa -seminaarissa

21.12.2022
Ledit vilkkuvat Voimahahmoissa! Varhaiskasvatuksessa käsityö ja teknologiakasvatus lyövät kättä päälle

15.12.2022
Jotta ymmärtäisin elämää(ni)

5.12.2022
Tuomisia Minnesotan kouluvierailuista

5.12.2022
Highlights from Minnesota School Visits

29.11.2022
Lukustrategiat oppimisen tukena

25.11.2022
Neuropsykiatrisesti oireileva nuori monialaisten palvelujen viidakossa

23.11.2022
Yhdessä kirjoittamisessa on voimaa!

2.5.2022
Yliopistollisesta harjoittelupäiväkodista on moneksi

6.4.2022
Kieliä vertailemalla kohti taitavampaa kielitietoista pedagogiikkaa!

25.3.2022
Kohti katsomuksellista toimijuutta – opetussuunnitelmat ja uskonnonvapaus