Kas!
8.5.2023
Megamokailija vai aikuinen?
14.4.2023
Kestävän kehityksen läpileikkaus varhaiskasvatuksen horisonteissa
11.4.2023
Oivaltamalla ohjelmoijaksi Rauman normaalikoulun digiviikoilla
4.4.2023
Suomalaisen lapsen historia levittäytyy kahdelle mantereelle
16.3.2023
Vitosluokan ympäristöoppi: Onko video vai kuvitettu teksti parempi oppimiseen?
8.3.2023
Mahtiluokan hunajaa!!! Yrittäjyyskasvatusta peruskoulussa
6.3.2023
Suomi osaamisen kärkimaaksi
15.2.2023
Taidelähtöinen työpajatyöskentely Seminaarin puutarhassa luontoherkkyyden herättelijänä
9.2.2023
V V V_22: Käytännön esimerkki pelillistämisestä ja pelaamisesta osana koulutyötä
11.1.2023
Visiting the University of Borås
23.12.2022
Johtava mentalisaation tutkija vieraana Oppiminen vuorovaikutuksessa -seminaarissa
21.12.2022
Ledit vilkkuvat Voimahahmoissa! Varhaiskasvatuksessa käsityö ja teknologiakasvatus lyövät kättä päälle
15.12.2022
Jotta ymmärtäisin elämää(ni)
5.12.2022
Tuomisia Minnesotan kouluvierailuista
5.12.2022
Highlights from Minnesota School Visits
29.11.2022
Lukustrategiat oppimisen tukena
25.11.2022
Neuropsykiatrisesti oireileva nuori monialaisten palvelujen viidakossa
23.11.2022
Yhdessä kirjoittamisessa on voimaa!
2.5.2022
Yliopistollisesta harjoittelupäiväkodista on moneksi
6.4.2022
Kieliä vertailemalla kohti taitavampaa kielitietoista pedagogiikkaa!
25.3.2022
Kohti katsomuksellista toimijuutta – opetussuunnitelmat ja uskonnonvapaus
28.2.2022
Skiing forward strategically – together
During the past few weeks, the work and efforts of the Finnish skiers at the Olympic Games have been followed...
18.2.2022
Sivakoimaan strategisesti – yhdessä
”Hyvä on hiihtäjän hiihdellä, kun hanki on hohtava alla.” Kotikatsomoissa on seurattu suomalaishiihtäjien urakkaa olympialaisissa viime viikkoina. Olympialaisissa on saatu...
19.1.2022
Väärin päin tehtyä tutkimusta?
22.12.2021
Kulkevatko ekaluokkalaisten matematiikan taidot ja motivaatio käsi kädessä?
26.11.2021
#Kohtaamisen merkitys
19.11.2021
From ‘intercultural-washing’ to meaningful intercultural education: Revisiting higher education practice
This special issue in Journal of Praxis in Higher Education addresses the paradoxical situation of intercultural education at tertiary level:...
19.11.2021
Kohti merkityksellisempää kulttuurienvälistä kasvatusta korkeakouluissa
Journal of Praxis in Higher Education -lehdessä hiljattain ilmestynyt teemanumeromme From ‘intercultural-washing’ to meaningful intercultural education: Revisiting higher education practice...
17.9.2021
Kielellä leikittelyä, (sala)kieleilyä ja yhteistoiminnallista kielellistä hauskanpitoa tulevaisuuden kielenoppimateriaaleihin
3.9.2021
HOHTOa opettajankoulutukseen!