Toimitusketjujen johtamisen ainejärjestö Kolmas Osapuoli ry

Kolmas Osapuoli ry, eli tuttavallisemmin 3P, on Turun kauppakorkeakoulun toimitusketjujen johtamisen (ent. logistiikka)
ainejärjestö. Toimintaamme kuuluu niin kotimaan excursiot, pikkujoulut, koulutuspoliittiset kahvit kuin myös yhteistyö muiden ainejärjestöjen kanssa. Vuoden suurin kohokohta on vuosittain järjestettävä ulkomaanexcursio. Aikaisempia kohteita ovat olleet muun muassa Lontoo, Amsterdam, Gdansk ja Berliini. Keväällä 2017 kohteena oli Kööpenhamina.

3P:n toiminnassa näkyy vahva yhteistyö myös toimitusketjujen johtamisen aineen kanssa. Tarjoamme esimerkiksi tietoa logistiikan alan mahdollisista gradutoimeksiannoista ja työpaikoista.

Toimintaamme ovat tervetulleita kaikki opiskelijat pääaineeseen ja vuosikurssiin katsomatta!

Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä toimitusketjujen johtamisen opiskelusta tai tarjoamistamme tapahtumista, ota yhteyttä sähköpostitse tai Facebookissa!

3P Turun KY:n sivuilla

3P Facebookissa