“Apua juuri meille tärkeisiin asioihin”

Moniammatillisen klinikkaopetuksen opintojakso toteutettiin keväällä ja opiskelijapalauteessa kerrottiin mm. case-videoiden kerrottiin lisäävän tarinallisuutta, opintojen vahvistavan eri alojen opiskelijoiden ammatti-identiteettiä. Verkkokeskustelujen rinnalle opiskelijat kaipaavat kasvokkaisia tapaamisia ja luentotallenteiden äänenlaatuun toivottiin tasaisuutta.

Kauppakorkeakoulun jatko-opiskelijoiden orientoivat opinnot valmistuvat LinkedIn-sovellukseen ja kirjoitetun materiaalin lisäksi on kuvattu opettajien ja jatko-opiskelijoiden haastatteluita.

Opettajien tukisivustoon on yhdistetty pedagogisia periaatteita ja soveltuvia ohjelmistoja. Sivusto otetaan käyttöön Turun yliopistossa syyskuussa ja sisältö tulee jakoon myöhemmin Digikampuksen Moodleen.

Tampereella 23.8.2019 Korkeakoulujen henkilöstön pedagogisen ja digitaalisen opetus- ja ohjausosaamisen vahvistaminen –kehittämishankkeen palaverissa esitelty materiaali.

Katso myös video: Kokemuksia kehittäjäyhteisöistä.