Kutsu TurAuksen ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen 15.3.2021

Hei turauslaiset!

Tervetuloa Turun Auskultantit ry:n ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen, joka pidetään maanantaina 15.3.2021 klo 18.00. Kokouksen paikka on Turku-sali (Ylioppilastalo A, 2. krs, Turku), mutta suosittelemme vahvasti osallistumaan kokoukseen etäyhteydellä, sillä noudatamme aluehallintoviranomaisen ja Turun yliopiston ylioppilaskunnan suositusta, jonka mukaan sisätiloissa järjestettäviin yleisötilaisuuksiin voi osallistua korkeintaan kuusi (6) henkilöä. Etäyhteydellä osallistuminen varmistaa suosituksen sekä turvaväli- ja hygieniakäytänteiden noudattamisen.

Turun Auskultantit ry:n hallitus kutsuu koolle ylimääräisen yhdistyksen kokouksen esittääkseen yhdistykselle sääntömuutosta, joka koskettaa yhdistyksen sääntöjä. Edellisen kerran yhdistyksen sääntöjä on muutettu vuonna 2018. Sääntömuutosesityksen on laatinut Turun Auskultanttien vuosikokouksessa 2020 muodostettu sääntötoimikunta tammikuussa 2021, ja Turun Auskultanttien hallitus on kokouksessaan 25.2.2021 hyväksynyt esityksen ylimääräiselle yhdistyksen kokoukselle vahvistettavaksi.

Etäyhteysvälineenä kokouksessa toimii Zoom-ohjelmisto. Pyydämme, että vahvistatte osallistumisenne kokoukseen sunnuntaihin 14.3. klo 15 mennessä. Vahvistuksen yhteydessä toivomme teidän ilmoittavan, osallistutteko kokoukseen etäyhteydellä, kuten suosittelemme, vai saavutteko paikalle Turku-saliin. Toteamme vielä kertaalleen, että emme voi ottaa Turku-saliin enempää kuin kuusi henkilöä. Toivommekin, että tulisitte Turku-saliin vain, jos etäosallistuminen ei mitenkään ole mahdollista. Osallistumiseen liittyvät yhteydenotot lähetetään yhdistyksen puheenjohtajalle (mitkii@utu.fi) jäsenen omasta utu-osoitteesta.

Yliopiston Zoom-ohje: https://intranet.utu.fi/index/opetus-ja-kokoukset-verkossa-zoom/Sivut/default.aspx
Zoom-linkki kokoukseen: Linkki toimitettu jäsenistön sähköpostilistalle.

Yhdistyksen kokouksilla on ylin päätäntävalta yhdistykseen liittyvissä asioissa. Kaikilla TurAuksen jäsenillä on yhdistyksemme sääntöjen mukaisesti läsnäolo-, puhe- ja äänioikeus kaikissa yhdistyksen kokouksissa. Mahdolliset sähköiset äänestykset toteutetaan Zoomin Poll-työkalulla anonyymisti, joten äänestäminen on mahdollista myös etäyhteyden kautta osallistuville.

Kokouksen alussa kerätään osallistujalista. Jotta saamme varmistettua, että kokoukseen osallistujat ovat TurAuksen jäseniä, osallistujien henkilöllisyys tarkistetaan kokouksen alussa kamerakuvayhteyden avulla. Varauduttehan tähän sekä mikrofonin käyttöön. Mikäli tämä tunnistautumistapa ei onnistu kohdallanne, olettehan yhteydessä asiasta etukäteen. Lisäksi pyydämme, että etäosallistujat käyttävät Zoom-ohjelmassa omaa etu- ja sukunimeään.

Liitteenä kokouksen esityslista sekä sääntötoimikunnan laatima ja hallituksen hyväksymä  sääntömuutosehdotus vahvistettavaksi yhdistyksen kokouksessa.

Ylimääräiseen kokoukseen osallistuminen on oivallinen tilaisuus päästä vaikuttamaan Turun Auskultanttien uusiin sääntöihin ja keskustelemaan niistä.

Lämpimästi tervetuloa!

Yhdistyksen hallituksen puolesta