Kutsu TurAuksen vuosikokoukseen 10.12.2020

Hei turauslaiset!

Kutsun teidät Turun Auskultantit ry:n vuosikokoukseen, joka pidetään viikon kuluttua torstaina 10.12.2020 klo 18.00. Kokouksen paikka on Turku-sali (Ylioppilastalo A, 2. krs, Turku), mutta suosittelemme vahvasti osallistumaan kokoukseen etäyhteydellä, sillä noudatamme Lounais-Suomen aluehallintaviraston suositusta, että sisätiloissa järjestettäviin yleisötilaisuuksiin voi osallistua korkeintaan kymmenen (10) henkilöä. Etäyhteydellä osallistuminen varmistaa suosituksen sekä turvaväli- ja hygieniakäytänteiden noudattamisen.

Etäyhteysvälineenä kokouksessa toimii Zoom-ohjelmisto. Pyydämme, että vahvistatte osallistumisenne kokoukseen keskiviikkoon 9.12. klo 15 mennessä. Vahvistuksen yhteydessä toivomme teidän ilmoittavan, osallistutteko kokoukseen etäyhteydellä, kuten suosittelemme, vai saavutteko paikalle Turku-saliin. Toteamme vielä kertaalleen, että emme voi ottaa Turku-saliin enempää kuin kymmenen henkilöä. Toivommekin, että tulisitte Turku-saliin vain, jos etäosallistuminen ei mitenkään ole mahdollista. Osallistumiseen liittyvät yhteydenotot lähetetään yhdistyksen puheenjohtajalle (mitkii@utu.fi) jäsenen omasta utu-osoitteesta.

Yliopiston Zoom-ohje: https://intranet.utu.fi/index/opetus-ja-kokoukset-verkossa-zoom/Sivut/default.aspx

Zoom-linkki kokoukseen: Linkki toimitettu jäsenistön sähköpostilistalle.

Vuosikokouksessa käsitellään edellisen toimikauden tilinpäätös ja toimintakertomus, toiminnantarkastajien laatima lausunto sekä vahvistetaan tilinpäätös. Näiden lisäksi vahvistetaan nykyisen hallituksen laatima toimintasuunnitelma sekä talousarvio toimikaudelle 2020–2021.

Kaikilla TurAuksen jäsenillä on yhdistyksemme sääntöjen mukaisesti läsnäolo-, puhe- ja äänioikeus kaikissa yhdistyksen kokouksissa. Etäyhteydellä osallistuvilla ei kuitenkaan ole äänioikeutta. Yhdistyksen kokouksilla on ylin päätäntävalta yhdistykseen liittyvissä asioissa.

Kokouksen alussa kerätään osallistujalista. Jotta saamme varmistettua, että kokoukseen osallistujat ovat TurAuksen jäseniä, osallistujien henkilöllisyys tarkistetaan kokouksen alussa kamerakuvan avulla. Varauduttehan tähän sekä mikrofonin käyttöön. Mikäli tämä tunnistautumistapa ei onnistu kohdallanne, olettehan yhteydessä asiasta etukäteen. Lisäksi pyydämme, että etäosallistujat käyttävät Zoom-ohjelmassa omaa etu- ja sukunimeään.

Alla on kokouksen esityslista:

– –

Turun Auskultantit r.y.

Yhdistyksen vuosikokous

Aika: 10.12.2020 klo 18:00

Paikka: Turku-sali (Ylioppilastalo A, 2. krs, Turku). Osallistumislinkki toimitetaan kokouskutsun yhteydessä jäsenistön sähköpostilistalle.

1. Kokouksen avaaminen

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

3. Kokouksen järjestyminen

3.1. Valitaan kokouksen puheenjohtaja

3.2. Valitaan kokouksen sihteeri

3.3. Valitaan kokoukselle kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa

4. Kokouksen esityslistan hyväksyminen

5. Ilmoitusasiat

6. Kuluneen kauden 2019–2020 tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastajan lausunto

7. Tilinpäätöksen vahvistaminen sekä tili- ja vastuuvapauden myöntäminen kauden 2019–2020 hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

8. Kuluvan toimikauden 2020–2021 toimintasuunnitelman vahvistaminen

9. Kuluvan tilikauden 2020–2021 talousarvion vahvistaminen

10. Toimikuntien muodostaminen

10.1. Sääntötoimikunnan muodostaminen

10.2. Vuosijuhlatoimikunnan muodostaminen

10. Muut esille tulevat asiat

11. Kokouksen päättäminen

– –

Liitteinä kuluvan kauden 20202021 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä viime kauden 20192020 tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastuskertomus.

Tervetuloa kokoukseen!

TurAuksen hallituksen puolesta,