Hankesuunnitelma on hyväksytty

Olemme Turun yliopiston kehittäjäyhteisöjen kanssa osa Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa kärkihanketta Korkeakoulujen henkilöstön pedagogisen ja digitaalisen opetus- ja ohjausosaamisen vahvistaminen sen alahankkeessa Opetushenkilökunnan digitaidot ajantasalle. Toinen Turun yliopiston alahanke tässä kärkihankkeessa on UNIPS-hanke. Kaikkien alahankkeiden tavoitteena on edistää digitaalisten oppimisympäristöjen käyttöä ja tukea opettajien pedagogista ja teknistä osaamista digitaalisten työkalujen hyödyntämisessä.

Seuraava askelma omassa hankkeessamme on suunnitella opetuksen tuen, it-palveluiden ja hyvinvointiyksikön kesken toimintamallia kehittäjäyhteisöjen tukemiseksi. Ensimmäisen kokeiluareenan yhteistyölle tarjoaa sote-akatemia ja 24.1. klo 12.30-15.00 starttaamme yhteisen työskentelyn.

Toisen ja kolmannen pilotin yhteisöt ovat vielä haussa.  Tarkoitus on löytää kokoonpanoiltaan, kestoiltaan ja toiminnoiltaan erilaisia käyttäjäryhmiä. Kiinnostuneet voivat  kysyä lisää ja ilmoittaa kiinnostuksestaan Satu Hakanurmelle.