Uutiskirje 08/2019

Tervetuloa uudet opiskelijat & uutta opintotoimistossa

Elokuun uutiskirjeen aiheita ovat

1. Tervetuloa uudet opiskelijat
2. Lukuvuoden alun aikataulut
3. Uutta opintotoimistossa
4. Muuta ajankohtaista

1. Tervetuloa uudet opiskelijat

Tervetuloa Turun kauppakorkeakouluun, uusi opiskelija! Olet saanut sähköpostitse tervetulokirjeessä tarkemmat ohjeet. Muista ainakin nämä:
>> Jollet ole sitä jo tehnyt, ilmoittaudu heti yliopistoon läsnäolevaksi ja aktivoi yliopiston käyttäjätunnus.
>> Uuden opiskelijan muistilistat löydät netistä.

Tarkista perehdytysohjelmat:
>> Turussa aloitamme maanantaina 26.8.2019
>> Porissa perehdytys alkaa tiistaina 27.8.2019

2. Lukuvuoden alun aikataulut

Muut kuin keväällä 2019 valitut opiskelijat ilmoittautuvat yliopistoon NettiOpsussa 31.8. mennessä.

Lukuvuoden 1. opetusperiodi alkaa maanantaina 2.9.2019. Muistathan, että TSE-kurssien ilmoittautumiset alkavat tänä vuonna porrastetusti…
>> Turussa 19.8. ( 1. vsk:n opetukseen keskiviikkona 28.8.)
>> Porissa 20.8. (1. vsk:n opetukseen  keskiviikkona 28.8.)
Tarkista kuitenkin ilmoittautumisajat NettiOpsusta. Tarkista työskentely- ja ilmoittautumisajat netistä tai intrasta.

TSE-opintotoimisto toivottaa kaikille menestystä ja intoa opintoihin. Tulkaa tapaamaan meitä Turkuun ja Poriin.

3. Uutta opintotoimistossa

Keräsimme teiltä tammikuussa palautetta opintotoimiston toimintaan liittyen. Kiitos hyvistä ehdotuksista ja kannustavista kommenteista!

[Klikkaa kuva suuremmaksi!]

>> Laadimme teille lähiviikkoina blogipostauksen, jossa avaamme tarkemmin syksyn kuluessa tehtäviä uudistuksiamme. Muutokset kumpuavat saamastamme palautteesta sekä viime lukuvuonna tekemämme benchmarkkauksen annista. Pysy kuulolla!

>> Lue myös postaus viimevuoden kehittämistoimistamme.

4. Muuta ajankohtaista

Muutoksia TSE-opintotoimiston Turun henkilökunnassa. Onnea uusiin tehtäviin!

>> Iiris Yli-Jama aloittaa Turun toimistossa ma. opintoneuvojana Piia Aidantaustan tilalla. Kiitos ihanalle Piialle yhteistyöstä ja tervetuloa Iiris!

>> Jouni Jokinen toimii opintopäällikkönä Kirsi Tammen työstävapautuksen ajan 1.10. saakka.

>> Jesse Väänänen toimii taloustieteen sekä laskentatoimen ja rahoituksen tutkinto-ohjelmien koulutussuunnittelijana 1.10. saakka.

>> Julia Pullinen toimii johtamisen ja organisoinnin, tietojärjestelmätieteen, laskentatoimen ja rahoituksen sekä TYHE-opintojen opintosihteerinä 1.10. saakka.

Uusi sivuainekokonaisuus: Tekoäly25!

>> Turun yliopiston Tekoälyakatemiassa on tarjolla tammikuusta 2020 alkaen Tekoäly25-sivuainekokonaisuus. Lisäksi on mahdollista suorittaa yksittäisiä kursseja. Ilmoittaudu mukaan syyskuussa! Lisätietoja yllä olevasta linkistä sekä Marianne Muuriselta Tulevaisuuden teknologioiden laitokselta.

Opintotoimiston väki

Seuraava uutiskirje julkaistaan syyskuussa. Sen aiheena on omaopettajatoiminta ja opintojen ohjaus.

In English: Welcome new students! Please take some time to familiarise yourself with UTU site for new students and TSE webpage and intranet for students. Also, remember the feedback we collected last term? Stay tuned for our blog post about the feedback we got and actions we are taking accordingly. Also, have a good start of the term!