TSE-opintotoimisto goes CBS

Mitä muuta opintotoimistossa puuhataan suoritustesi rekisteröinnin ja hopsisi kommentoinnin lisäksi? Kuten ensimmäisessä julkaisussa toukokuussa mainitsimme, yksi tämän uutiskirjeen tarkoituksista on tehdä opintotoimiston toimialaa ja monipuolisia tehtäviä tutummaksi.

Syksyn 2018 läpileikkaava teema on ollut opintotoimiston toiminnan kehittäminen. Syksy on ollut vilkasta vierailujen ja benchmarkkauksen aikaa. Saimme kolleegamme Tallinnan teknillisestä yliopistosta (TallTech) vierailulle TSE:lle, ja opintopäällikkömme puolestaan matkusti Vaasan yliopistoon tutustumaan kauppatieteellisen alan opintohallinnon järjestelyihin. Samaan teemaan liittyen kävimme marraskuussa lyhyellä tutustumismatkalla Copenhagen Business Schoolissa (CBS). Matka-apurahasta saamme kiittää Turun kauppakorkeakoulun tukisäätiötä. Teimme teille matkastamme videon – tervetuloa mukaan virtuaalimatkalle CBS:ään!

[embedyt] https://youtu.be/M1uWRj4fqdA[/embedyt]

Kehittämissyksyn päätteeksi keräämme Webropolissa opiskelijapalautetta. Julkaisemme palautekyselyn linkin heti alkuvuodesta, ja kysely on auki 7.-27.1. Toivomme runsasta määrää vastauksia, sillä vain sillä tavalla saat äänesi kuuluviin. Osallistumalla kyselyyn voit myös osallistua Finnkinon leffalippujen arvontaan. Kevään 2019 aikana puramme kyselyn tulokset, vedämme yhteen syksyn vierailuiden antia ja mietimme, miten viemme toimintaamme eteen päin.

Edit 7.1.2019: Palautekysely on nyt auki!

Hyvää joulua kaikille!

– opintotoimiston väki

In English: One of our tasks at the Office for Academic and Student Affairs is to develop our processes. To this end, we had the opportunity to visit and bechmark our colleagues at CBS. Please check out the video we made of our trip. Seasons greetings to all from our office staff!