Uutiskirje 12/2019

Vuodenvaihteen aikataulut ja valmistuminen

Joulukuun uutiskirjeen aiheita ovat

1. Vuodenvaihteen aikataulut ja valmistuminen
  2. Anna palautetta, kaikki hyötyvät!
  3. Muistutus: Siirtyminen KTK-tutkinto-ohjelmiin toteutuu 1.8.2020
  4. Muuta ajankohtaista

1. Vuodenvaihteen aikataulut ja valmistuminen

>> Ota huomioon valmistumista suunnitellessa valmistumisaikataulu, jonka löydät intrasta. Mikäli haluat valmistua tämän vuoden puolella, kokonaisuusmerkintöjä tulee hakea viimeistään tänään 5.12.! Kurkkaa ohjeet intrasta.

>> Jos valmistut maisteriksi syyslukukauden loppuun mennessä, voit halutessasi osallistua valmistumisjuhlaan tammikuussa. Lisätiedot intrassa.

>> Tarkista TSE-opintotoimiston vuodenvaihteen poikkeavat aukiolot intrasta.

2. Anna palautetta, kaikki hyötyvät!

Valmistuitko KTK- tai VTK-tutkinnosta syksyn aikana? Muista vastata valtakunnalliseen Kandipalaute-kyselyyn!

Miten pääset vastaamaan?

>> Saat sähköpostiisi linkin Kandipalautteeseen, kun olet täyttänyt ja lähettänyt sähköisen valmistumislomakkeen.

Miksi kannattaa vastata?

>> Kandipalaute on helppo kanava antaa kokonaisvaltaista palautetta opinnoista ja kehittää yksikön toimintaa.

>> Kyselyn tulokset ja vastausten määrä vaikuttavat yliopiston rahoitukseen.

>> Lisäksi vastaajien kesken arvotaan kivoja palkintoja.

Kaikki TSE:n tutkinto-opiskelijat voivat myös antaa palautetta TSE-opintotoimistolle kuluneesta vuodesta! Linkki kyselyyn löytyy UTU-sähköpostistasi. Vastausaika 4.-18.12.2019, ja arvomme vastanneiden kesken pieniä yllätyspalkintoja. Tietoa viimekertaisesta palautteesta mm. elokuun uutiskirjeessä.

3. Muistutus: Siirtyminen KTK-tutkinto-ohjelmiin toteutuu 1.8.2020

Huom: Asia koskee vain niitä opiskelijoita, jotka ovat vsk. 2015 tai aiemmin aloittaneita ja jotka eivät ole vielä valmistuneet KTK-tutkinnosta.

Jos olet vsk. 2016 tai uudempaa vuosikurssia, muutos ei koske sinua laisinkaan! KTK-tutkinto-ohjelmat otettiin käyttöön 1.8.2016.

>> Suorita puuttuvat KTK-opinnot kevään aikana ja huolehdi, että ne ovat opintorekisterissäsi kesäkuun alkuun mennessä. Hae valmistumista ajoissa! Kevään valmistumisaikataulun löydät intrasta.
>> Käytännön ohjeita siirtymäajan loppusuoralle mm. viime toukokuun uutiskirjeessä.
>> Tarkempia tietoja tutkinnonuudistuksesta ja siirtymäajoista mm. verkossa.

Miten KTK-tutkinto-ohjelmien tutkintovaatimuksia sovelletaan aiemmin suoritettuihin opintoihin?

>> Jos siirryt seuraamaan voimassa olevan opinto-oppaan mukaisia tutkintovaatimuksia, aiemmat opintosi pyritään hyödyntämään täysmääräisesti. Kuitenkin niin, että uusien tutkintovaatimusten pakollisuudet täyttyvät.
>> Tarkempia tietoja tutkintovaatimusten soveltamisesta löydät mm. verkkosivuiltamme.

4. Muuta ajankohtaista

>> Jos pääaineen/erikoistumissuunnan vaihtaminen on sinulle ajankohtaista, tutustu intrassa ohjeeseen ja huomioi tammikuun määräaika.

>> Haluaisitko parantaa vuorovaikutustaitojasi? Ennakkoilmoittautuminen ja kysely Opiskelijakaupunki Turku -hankkeen koulutuksiin on nyt auki Webropolissa. Lisätietoja kevään kursseista Facebookissa.

>> Korkeakoulupapit pyysivät välittämään tietoa opiskelijoiden sururyhmästä, jossa on tarjolla ammattiapua ja vertaistukea läheisensä menettäneille. Kevään ryhmään ilmoittaudutaan 8.12. mennessä suoraan korkeakoulupapille.

Toivotamme sinulle onnellista ja leppoisaa vuodenvaihdetta!

Opintotoimiston väki

Seuraava uutiskirje julkaistaan tammikuussa. Sen teemoja ovat mm. haku tutoriksi sekä järjestötoiminta opiskelijoiden tueksi.

In English: When planning your graduation, please remember to check the graduation schedules on the intranet. The office for Academic and Student Affairs is closed Dec 19 – Jan 6. Happy holidays!