Uutiskirje 4/2022

4. Muutoksia TSE-opintotoimiston henkilökunnassa
  5. Muuta ajankohtaista

1. Kesäopinnot 2022 julkaistu

Voit tarkistaa tarjolla olevat kesäopinnot intran ympärivuotisen opiskelun sivuilta (huom: kielten opinnot löytyvät kieli- ja viestintäopintojen keskuksen alasivulta).

Avoimella yliopistolla ei ole kauppakorkeakoulun kursseja tarjolla kesällä 2022.

2. Turun kauppakorkeakoulun Tukisäätiön apurahahaku

Turun kauppakorkeakoulun Tukisäätiön alaisten rahastojen haku on auki. Apurahat on tarkoitettu Turun kauppakorkeakoulussa tutkintoa tai tutkimusta suorittaville. Intranetistä löydät tarkentavat tiedot eri rahastoista sekä apurahojen myöntämisperusteista. Hakemusten DL on 22.4.

Huom! Haettaessa useammasta kuin yhdestä rahastosta, tulee kustakin rahastosta tehdä oma hakemus liitteineen.

3. Vaihto-opintopaikkojen täydennyshaku auki

Lukuvuoden 2022-2023 vaihtopaikkojen täydennyshaku on auki 1.-15.4.2022. Lisätiedot ja ohjeet Intrassa!

Lisäksi haussa on yleinen apuraha itse hankittuun vaihtoon, joka on toteutunut/toteutumassa kalenterivuonna 2022.

4. Muutoksia TSE-opintotoimiston henkilökunnassa

• Johtamisen&organisoinnin ja yrittäjyyden oppiaineiden sekä opiskelijavalinnan koulutussuunnittelijana toimii ajalla 1.4.2022–31.7.2023 KM Henna Toivonen (Laura Valkoja-Lähteenmäen sijaisuus).
  • Markkinoinnin ja arvoketjujen johtamisen tutkinto-ohjelman oppiaineiden koulutussunnittelijana toimii ajalla 1.4.2022–31.7.2023 FM Sanna Suoranta (Henna Toivosen sijaisuus).
  • Henna hoitaa jatkossakin harjoittelua koskevat asiat.
  • Ristiinopiskelua ja JOO-opintoja koskevia asioita hoitaa Sanna.

5. Muuta ajankohtaista

• Porin yksikön 1. vuosikurssin KTK-tutkintorakenne ja HOPS-info pidetään maanantaina 11.4. klo 13.00 Zoomissa, jonka jälkeen opiskelijoilla on 30.4 asti aikaa laatia oma HOPS Pepissä. Lisätiedot ja linkki lähetetty Porin 1. vuosikurssin KTK-opiskelijoille. Jos et ole saanut viestiä utu-sähköpostiisi, niin olethan yhteydessä Porin opintotoimistoon (poriopintotoimisto@utu.fi).
  • Jos olet valmistunut KTK-tutkinnosta ennen 1.8.2018 JA olet tullut valituksi suoraan KTM-vaiheesen ennen vuotta 2018 JA olet hakenut lisäaikaa 31.7.2022 päättyvään opiskeluoikeuteen: Huomioithan, että siirryt 1.8.2022 lukien uuteen tutkinto-ohjelmaan. Opintojen suunnittelussa sinun on otettava huomioon uusi tutkintorakenne ja mahdolliset puuttuvat opinnot. Lisätietoa löydät täältä.

Opintotoimiston väki

In English:

Intra pages for summer studies at TSE has been updated.

​​Turku School of Economics Support Foundation announces scholarships which can be applied by students and researchers of Turku School of Economics. Application deadline 22 April 2022. Further information available at Intranet.