Saatat myös pitää
Artikkelissa tutkitaan vuosien 2004 ja 2014 Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden mukaisesti opetusta saaneiden kuudes- ja yhdeksäsluokkalaisten oppilaiden (N=508) käsityksiä itsearvioinnin merkityksistä ja toteutumisesta […]
Mia Porko-Hudd & Barbro Sjöberg Avainsanat multilitteracitet, reflektion, utvärdering, portfolio, dagbok, blogg, mikroblogg Abstrakti De gällande läroplansgrundernas betoning på multilitteracitet inom den […]
Redesigning school environment @Innokomp Noora Salonen & Tellervo Härkki Department of Education, University of Helsinki A new service-design oriented craft project model […]
Sinikka Pöllänen, Marja-Leena Rönkkö, Anssi Salonen, Tellervo Härkki & Eila Lindfors Avainsanat monimateriaalinen, kokonainen käsityöprosessi, käsityön opetus, perusopetus Abstrakti Peruskoulun käsityö on […]