Tutustu Ainedidaktiikka-lehden teemanumeroon Kehittyvä käsityö! Teemanumero on pantu alulle InnoKomp-hankkeen myötä.
Toimitukselta:
Kehittyvä käsityö haastaa opettajat, opettajankouluttajat ja tutkijat!
Lindfors, E., & Rönkkö, M.-L. (2021). Kehittyvä käsityö haastaa opettajat, opettajankouluttajat ja tutkijat!. Ainedidaktiikka, 5(2), 1–2. https://doi.org/10.23988/ad.112249
Artikkelit:
Monimateriaalisuus perusopetuksen käsityössä
Pöllänen, S., Rönkkö, M.-L., Salonen, A., Härkki, T., & Lindfors, E. (2021). Monimateriaalisuus perusopetuksen käsityössä. Ainedidaktiikka, 5(2), 3–24. https://doi.org/10.23988/ad.90017
Kohti uutta käsityön oppimis- ja työympäristöä : Opettajien näkemyksiä tilasuunnitteluun
Lindfors, E., Jaatinen, J., Wendelius, S., & Uljas, M. (2021). Kohti uutta käsityön oppimis- ja työympäristöä : Opettajien näkemyksiä tilasuunnitteluun. Ainedidaktiikka, 5(2), 25–50. https://doi.org/10.23988/ad.99360
Kohti yhteiskehittelyä: Havaintoja opettajan roolista älyvaateprojektissa
Lahti, H., & Davies, S. (2021). Kohti yhteiskehittelyä: Havaintoja opettajan roolista älyvaateprojektissa. Ainedidaktiikka, 5(2), 51–67. https://doi.org/10.23988/ad.90760
Dokumentation i slöjdpraktiker : Redskap för att fånga slöjdprocessen och synliggöra lärandet
Porko-Hudd, M., & Sjöberg, B. (2021). Dokumentation i slöjdpraktiker : Redskap för att fånga slöjdprocessen och synliggöra lärandet. Ainedidaktiikka, 5(2), 68–87. https://doi.org/10.23988/ad.90778
Kestävä kädenjälki käsityössä
Väänänen, N., & Pöllänen, S. . (2021). Kestävä kädenjälki käsityössä. Ainedidaktiikka, 5(2), 88–102. https://doi.org/10.23988/ad.89677
Tekoäly, koneoppiminen ja teknologinen murros: Kohti datatoimijuutta ja tulevaisuuden design-taitoja
Vartiainen, H., Tedre, M., Jormanainen, I., Kahila, J. ., Valtonen, T., & Toivonen, T. (2021). Tekoäly, koneoppiminen ja teknologinen murros:: Kohti datatoimijuutta ja tulevaisuuden design-taitoja. Ainedidaktiikka, 5(2), 103–120. https://doi.org/10.23988/ad.90776