Ainedidaktiikan teemanumero: Kehittyvä käsityö

Tutustu Ainedidaktiikka-lehden teemanumeroon Kehittyvä käsityö! Teemanumero on pantu alulle InnoKomp-hankkeen myötä.

 

Toimitukselta:

Kehittyvä käsityö haastaa opettajat, opettajankouluttajat ja tutkijat!

Lindfors, E., & Rönkkö, M.-L. (2021). Kehittyvä käsityö haastaa opettajat, opettajankouluttajat ja tutkijat!. Ainedidaktiikka5(2), 1–2. https://doi.org/10.23988/ad.112249

 

Artikkelit:

Monimateriaalisuus perusopetuksen käsityössä

Pöllänen, S., Rönkkö, M.-L., Salonen, A., Härkki, T., & Lindfors, E. (2021). Monimateriaalisuus perusopetuksen käsityössä. Ainedidaktiikka5(2), 3–24. https://doi.org/10.23988/ad.90017

 

Kohti uutta käsityön oppimis- ja työympäristöä : Opettajien näkemyksiä tilasuunnitteluun

Lindfors, E., Jaatinen, J., Wendelius, S., & Uljas, M. (2021). Kohti uutta käsityön oppimis- ja työympäristöä : Opettajien näkemyksiä tilasuunnitteluun. Ainedidaktiikka5(2), 25–50. https://doi.org/10.23988/ad.99360

 

Kohti yhteiskehittelyä: Havaintoja opettajan roolista älyvaateprojektissa

Lahti, H., & Davies, S. (2021). Kohti yhteiskehittelyä: Havaintoja opettajan roolista älyvaateprojektissa. Ainedidaktiikka5(2), 51–67. https://doi.org/10.23988/ad.90760

 

Dokumentation i slöjdpraktiker : Redskap för att fånga slöjdprocessen och synliggöra lärandet

Porko-Hudd, M., & Sjöberg, B. (2021). Dokumentation i slöjdpraktiker : Redskap för att fånga slöjdprocessen och synliggöra lärandet. Ainedidaktiikka5(2), 68–87. https://doi.org/10.23988/ad.90778

 

Kestävä kädenjälki käsityössä

Väänänen, N., & Pöllänen, S. . (2021). Kestävä kädenjälki käsityössä. Ainedidaktiikka5(2), 88–102. https://doi.org/10.23988/ad.89677

 

Tekoäly, koneoppiminen ja teknologinen murros: Kohti datatoimijuutta ja tulevaisuuden design-taitoja

Vartiainen, H., Tedre, M., Jormanainen, I., Kahila, J. ., Valtonen, T., & Toivonen, T. (2021). Tekoäly, koneoppiminen ja teknologinen murros:: Kohti datatoimijuutta ja tulevaisuuden design-taitoja. Ainedidaktiikka5(2), 103–120. https://doi.org/10.23988/ad.90776

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *