Kisailua kevään kunniaksi

Filosofian henkilökunnan ja opiskelijoiden yhteinen kevätjuhla pidettiin 18. pnä toukokuuta Publicumin viheriöllä. Grilli oli kuumana ja ruokaa oli moneen lähtöön. Ainejärjestö Dialectican perinneyhdistyksen laatimassa filosofia-aiheisessa tietovisassa sekajoukkueet (joissa oli sekä opiskelijoita että henkilökuntaa) olivat vahvoilla. Mölkyn pelaaminen kuului tietysti ohjelmaan, ja siinä ensimmäisen kierroksen voittajaksi heitti väitöskirjaansa valmisteleva Anne Salminen. Ainejärjestö muisti opintosihteeri Hanna-Mari Salosta komealla Dialectican paidalla.

Dialectican kevätjuhlia ei ole viime vuosina järjestetty, mutta nyt perinne on taas herännyt eloon – sekä opiskelijoiden että henkilökunnan suureksi iloksi!