Kansainvälinen kulttuurihistorian seura ISCH kokoontuu vuosittain kongressiin, ja tällä kertaa järjestelyvuorossa oli Oslon yliopisto. Viime vuonnahan ISCH kokoontui Turussa. Oslon kongressin teemana oli History – memory – myth: Re-presenting the past. Osallistujia oli 172 ja esitelmiä 134. Suomalaisia kongressiin osallistui runsaasti, ja pelkästään Turun yliopiston kulttuurihistoriasta oli mukana kymmenen esitelmöitsijää.  Keynote-luennoitsijat edustivat alan kärkeä: Tony Bennett, François Hartog, Lotten Gustafsson Reinius ja Yael Zerubavel. Viimeisenä päivänä luennoi myös ISCH:n tämän vuoden presidentti Liv Emma Thorsen. Norjan viimeaikaiset tapahtumat heijastuivat myös kongressiin, ei niinkään sisältöön, koska esitelmien aiheet lyötiin lukkoon jo aiemmin, mutta kaikki juhlallisuudet oli päätetty peruuttaa. Terrori-iskut kohdistuivat myös yliopistoväen perheisiin, omaisiin ja ystäviin.

ISCH:n yleiskokous oli perjantaina 5.8. Samassa yhteydessä julistettiin vuoden 2011 artikkelikilpailun voittaja, joka on Erin Sullivan Birminghamin yliopistosta. Sullivanin artikkeli käsittelee unen ja nukkumisen kulttuurihistoriaa. Niin ikään kokouksessa julkistettiin seuran uuden aikakauskirjan Cultural History kansidesign. Ensimmäinen numero ilmestyy maaliskuussa 2012, ja lehteä kustantaa Edinburgh University Press.  Yleiskokouksessa seuran hallitus sai myös viisi uutta jäsentä.

ISCH:n hallitus kokoontui uudessa kokoonpanossaan lauantaiaamuna 6.8. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Hannu Salmi Turun yliopistosta ja sihteerinä Rainer Brömer Fatih-yliopistosta Istanbulista. Uudeksi rahastonhoitajaksi valittiin Catherine Ng Aberdeenin yliopistosta. Suomalaisedustusta hallituksessa vahvistavat Marjo Kaartinen, joka on Cultural History -lehden päätoimittajana ex officio -jäsen, Anu Korhonen, joka toimittaa ISCH:n kirjasarjaa Pickering & Chatto -kustantamolle, sekä Heta Aali, jonka hallitus pyysi seuran uudeksi jäsensihteeriksi.

Kansainvälisen kulttuurihistorian seuran seuraava kongressi järjestään Lunévillen linnassa Ranskassa heinäkuun alussa 2012.